.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نا بسامانی ساری داد استاندار را هم در آورد !
متاسفانه در ساری به عنوان مرکز استان، کمترین امکانات تفریحی و سرگرمی برای جوانان و کودکان این شهر هنوز فراهم نیست / حوزه معاونت عمرانی استانداری باید نسبت به ارتقای توسعه ساری اقدامات و بودجه های قابل ملاحظه ای اختصاص دهد.
نا بسامانی ساری داد استاندار را هم در آورد !

استاندار مازندران با تاکید بر توجه بیشتر مدیران استان به توسعه ساری ابراز داشت: توسعه نیافتگی ساری برای همگان در استان مشهود است. 

سید علی اکبر طاهایی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک مصنوعی بلوار کشاورز ساری افزود: توسعه نامتوازن در شهر ساری، بنده را نیز شرمنده مردم مرکز استان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه معضل زباله در شهرهای استان، شهروندان را آزارداده که برای این مهم احداث کارخانجات زباله سوز در برنامه استان قرارگرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه به واسطه توسعه نامتوازن و امکانات کم رفاهی مرکز استان، توانایی پذیرش میهمانان خارجی را در ساری نداریم، تصریح کرد: نگاه مدیران دستگاههای اجرایی مازندران به توسعه ساری باید متوازن و هدفمند باشد.

طاهایی با بیان اینکه احداث پارک موزه دفاع مقدس در حاشیه پل تجن ساری به عنوان نماد و المانی از ایثارگریهای رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس بوده است، یادآور شد: همه دستگاههای اجرایی و خدماتی باید برای تسریع در تکمیل این بناد اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اختصاص بالغ بر یک میلیارد تومان برای احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران در سال گذشته گفت: پیش بینی می شود از محل اعتبارات استانی امسال حدود دو میلیارد تومان برای این بنای مقدس اختصاص یابد.

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در ساری به عنوان مرکز استان، کمترین امکانات تفریحی و سرگرمی برای جوانان و کودکان این شهر هنوز فراهم نیست اظهار داشت: حوزه معاونت عمرانی استانداری باید نسبت به ارتقای توسعه ساری اقدامات و بودجه های قابل ملاحظه ای اختصاص دهد.

طاهایی افزود: از محل اعتبارات استانداری قصد داریم نسبت به احداث پل هوایی برقی در منطقه بلوار کشاورز ساری اقدام کنیم.

فرامرز نقیبی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه راه اندازی منطقه سه در جنوب شهر ساری نشان از توجه مسئولان شهری به مردم زحمتکش این منطقه است اظهار داشت: بودجه شهرداری ساری در دوره سوم از 16 میلیارد تومان در آغاز فعالیت این دوره به 74 میلیارد تومان در سال 89 رسیده است.

وی با بیان اینکه ساری به عنوان پیشانی استان از حداقل امکانات رفاهی و عمرانی بهره مند نیست افزود: متاسفانه مرکز استان مازندران در تخصیص اعتبارات عمران شهری و رفاهی طی سالهای اخیر از سوی استان و کشور بهره مند نبوده است.

نقیبی افزود: وزارت کشور باید نسبت به کمک های تسهیلاتی و اعتباری به شهرداری ساری اقدام کند تا مشکلات بودجه ای شهرداری رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری همچنین از شهروندان جنوب ساری خواست تا در حفظ این بوستان اهتمام داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1390
آقای رمدانی سلاممن خسته نباشید ذکر چند نکته به نظر ضروری میرسد :
- این پارک اولین پارک طبیعت مصنوعی می باشد و با مصنوعی متفاوت است
- بلوار کشاورز در قسمت روبروی پارک جدیدالاحداث به همت شهرداری ساری دارای پل می باشد و استاندار به مهندس هاشمی دستور دادند که پیگیری کنند تا پله های پل موجود برقی شود .
- آیا منظور آقای رییس شورا از مسوولین زحمتکش این منطقه شخص خودشان است؟
نا شناس 31 ارديبهشت 1390
بعد از چند سال تازه استاندار فهمیدند مرکز استان امکانات رفاهی ندارد و جوانان جائی برای سرگرمی ندارند انشاء الله که از این به بعد خیر باشه
علي 31 ارديبهشت 1390
آقاي نقيبي شما رئيس شوراي شهر ساري هستيد نه منطقه بلوار كشاورز
شما بايد ديد سيستمي داده چند سال در برنامه شهرداري و شورا شهر درعقب نشيني انتهاي خيابان ملت به چهار راه آزادي احداث خيابان 20 متري در برنامه شهرداري و شوراي شهر بود ولي با توجه به بافت فرسوده محل و نجات از آن هيچ كاري نكرديد ( فقط 5 خانوار نياز به عقب نشيني دارند)
ش 31 ارديبهشت 1390
آقای استاندار شما بدهی پیمانکار ها رو بده نمی خواد کار جدید کنی.
بخاطر بدهی کلان خود استانداری و شهردارهای تابعه خیلی از شرکتهای خصوصی را به خاک سیاه نشوندید؟؟؟ گندش رو هم در نیاوردین!!!!!!!!!
محمد 1 خرداد 1390
ساکنین بلوار پاسداران فضای سبزی ندارند! زمین های پشت اداره کل دامپزشکی که ظاهرا به نام زمین های دکتر شهیدی معروفند به قول شهرداری جز فضای سبز محسوب میشوند درصورتی که به گفته خود شهرداری این زمین ها در اختیار یک نهاد دیگر! بطور غیر قانونی قرار گرفته و تفکیک شده. در حال حاضر نه جواز ساخت دارند و نه شهرداری برای تبدیل آن به فضای سبز اقدام میکند. این در حالیست که قسمتی از این زمین ها به پاتوقی برای اوباش و تزریق مواد به معتادین و بعضا برخی قسمت ها به عنوان زمین زراعی استفاده میشوند!!! ما که 3 سال ساکن این منطقه هستیم هر روز شاهد این فضای سبز!!! هستیم، همچنان نفهمیدیم که این زمین ها زراعی هستند یا فضای سبز یا مسکونی یا محل تزریق معتادین و یا محلی برای...!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.